laupäev, 18. august 2018

Nupsikud

Jah ma poputan neid. Jah ma ümardan ja ülistan. Ja nad pillavad küllusepärle vastu.

Esimest suve minu juures veetev hiirte seltskond korraldas õitepillerkaare, mida tavaliselt ehk pikka aega paigas olnud taimedelt oodata võiks. Arvestades veel ilmastikuolusid, siis tõepoolest, kaunis kingitus. Aga eks ma neid ikka kastsin ja kevadel väetasin ning omatehtud lehekompostiga ka multšisin. Ja see on mulle selgeks juba saanud küll, et taimed oskavad tänulikud olla, kui neile tähelepanu pööratakse.

Hiirehostad on väiksed ja armsad muidugi niisamagi, kuid loodus on neile lisaks andnud ka kõige nunnumad õied hostade perekonnas. Ümarad ja tihedad, kujult võib-olla isegi pisut lumikellukesi meenutavad. Nupsikud!

Hosta 'Mini Skirt'
Hosta 'Mini Skirt'
Hosta 'Desert Mouise'
Hosta 'Desert Mouse'
Hosta 'Frosted Mouse Ears'
Hosta 'Frosted Mouse Ears'
Hosta 'Holy Mouse Ears'
Hosta 'Holy Mouse Ears'
Hosta 'Sunny Mouse'
Hosta 'Sun Mouse'
Hosta 'Lucky Mouse'
Hosta 'Lucky Mouse'
Hosta 'School Mouse'
Hosta 'School Mouse'
Hosta 'Ruffled Mouse Ears'
Hosta 'Ruffled Mouse Ears'
Hosta 'Mouse Trap'
Hosta 'Mouse Trap'
Hosta 'Blue Mouse Ears'
Hosta 'Blue Mouse Ears'
Hosta 'Funny Mouse'
Hosta 'Funny Mouse'
Hosta 'Snow Mouse'
Hosta 'Snow Mouse'
Hosta 'Giantland Mouse Cheese'
Hosta 'Giantland Mouse Cheese'
Hosta 'Smiling Mouse'
Hosta 'Smiling Mouse'
Hosta 'Mini Skirt'
Hosta 'Mini Skirt'
Hosta 'Desert Mouse'
Hosta 'Desert Mouse'
Hosta 'School Mouse'
Hosta 'School Mouse'
Hosta 'Lucky Mouse'
Hosta 'Lucky Mouse'
Mini hostas
Minihostade maailm/ World of Mini Hostas
Mouse hostas
Minihostade maailm/ World of Mini Hostas
Mouse hostas
Minihostade maailm/ World of Mini Hostas

Rõõmu kui palju! Peaasi, et pill ei tuleks pika ilu peale!

16 kommentaari:

  1. Taimed oskavad tänulikud olla!Väga ilusad ja nagu oleksid kasvanud mitte meie selle aasta kõrbekliimas.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jah, aga eks ma kastsin neid päris hoolega! ;)

      Kustuta
  2. No on tõesti vahvad nupsikud!

    VastaKustuta
  3. On ikka nunnud küll! Mul endal selliseid pisikesi pole, aga see "Snow Mouse" tundub nüüd täiesti hädavajalik olevat. Tänud tutvustamast. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. 'Snow Mouse' on kindlasti väga tore sort, kuid ma ei oskaks vist ka teisteta enam olla! :D

      Kustuta
  4. Ma just hommikul langetasin otsuse, et ma lõpetan selle taimede ahnitsemise ja nüüd siis sina oma minidega :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Siis tuleb vaid sündsalt ja tagasihoidlikult koguda! ;) Ei mingit ahnitsemist!

      Kustuta
  5. muidu on hiired aias paras nuhtlus, aga sellised hiired on vaimustavad, mõni väljanägemise, mõni nime poolest. Mul on neist vaid "kõrvad", aga need on ka nummid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ikka vaatan neid ja imestan, kuidas nad nii eriilmeliseks kujunevad. Mõtlen ja ei ega saagi aru. Aga mõni asi võib ka saladuseks jääda! :)

      Kustuta
  6. What nice names of your hostas! I liked Mouse ears and School mouse, Tistou.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Thank you Nadezda! 'Scool Mouse' is also one of my favourites! :)

      Kustuta